Mobilna strona

Mobilna strona WWW, czyli jak pozyskać klienta ze smartfonem


Już niemal 4 na 5 użytkowników smartfonów wyszukuje w Internecie informacji o produktach i usługach za pomocą swoich urządzeń. Jest to bardzo istotny trend. Biorąc pod uwagę bardzo szybki wzrost dostępu do Internetu mobilnego, takich użytkowników w najbliższych latach należy spodziewać się więcej. Jak go wykorzystać w swoim biznesie? Najprościej: dać się odnaleźć. Jak przygotować stronę, aby była ona mobilna?

Customer experience na smartfonie?

Aby ten trend zaczął działać na Twoją korzyść, Twój biznes musi być nie tylko w Internecie. Musi być także przyjazny dla klienta, dostosowany do jego potrzeb i sytuacji, w których się znajduje. Smartfony zrewolucjonizowały postrzegane Internetu jako medium. Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że problem przenoszenia treści na małe ekrany telefonów może być pracochłonny i drogi. Dzisiaj – dzięki technologii RWD (pisaliśmy o niej tutaj) – firmy prześcigają się w oferowaniu najlepszego „customer experience”, czyli doświadczenia w użytkowaniu witryny. Im lepsze doświadczenia klienta w przeglądaniu strony na smartfonie, tym większa szansa, że będzie on traktował Cię wiarygodnie.

Dzisiaj, dzięki technologii RWD, firmy prześcigają się w oferowaniu najlepszego „customer experience”, czyli doświadczenia w użytkowaniu witryny.

Pamiętaj, że wzmianka na forum lub informacja w rejestrze firm nie buduje tak dużej wiarygodności jak własna strona internetowa. Klient będzie dużo bardziej skłonny skorzystać z Twojej oferty jeśli zobaczy lokalizację firmy na mapie czy informacje o godzinach otwarcia.

Mobilność klienta i Twojej strony WWW

Ale funkcjonalności to nie wszystko. Jeśli Twój klient jedzie właśnie tramwajem, musi koniecznie mieć możliwość wygodnego zapoznania się z Twoją stroną na smartfonie. Do tego potrzebna jest właśnie strona mobilna. W przeciwnym wypadku potencjalny klient szybko porzuci nieprzyjazną stronę i zrezygnuje z zakupu lub skorzysta z innej strony.

Jeśli Twój klient jedzie właśnie tramwajem i szuka firmy takiej jak Twoja, musi koniecznie mieć możliwość wygodnego zapoznania się z Twoją stroną na smartfonie

Rozwijając nasze produkty bierzemy pod uwagę dynamiczne zmiany zachodzące w naszej branży. Dlatego w naszym kreatorze stron oferujemy możliwość łatwego wdrożenia funkcjonalności takich jak mapa, formularz kontaktowy, galeria, a także przycisk „Zadzwoń”, który umożliwi użytkownikowi smartfona błyskawiczny kontakt. W ten sposób pomagamy naszym użytkownikom sprawić, aby pojawiające się trendy pracowały na ich korzyść.


Komentarz(1)

  1. Piotrus Ruszaa

    Ja powiem tak, konwersja z tych wizyt ze smartfona jest drastycznie niska. W moim http://xiaomioutlet.pl 90% konwertuje z wejść laptopowych, co nie oznacza, że neguję ideę postu. Mobilna stronka musi być ale to nie zarabia, to służy tylko przekazywaniu treści bo mało kto tak kupuje.