Biuro Obsługi Klienta AZ.pl z nowym numerem infolinii!


W wyniku licznych sugestii postanowiliśmy ułatwić kontakt z Biurem Obsługi Klienta AZ.pl. Od dzisiaj każdy klient może skorzystać z jednego, uniwersalnego numeru infolinii 570 510 570.

Nowy numer to ważna zmiana dla wszystkich użytkowników, a także dla nas. Widzimy w tym wiele korzyści, które wpłyną na poprawę jakości obsługi i szybkość połączenia z konsultantem. Przede wszystkim jest to ujednolicony numer infolinii dla telefonów stacjonarnych, komórkowych oraz połączeń zagranicznych. W przypadku połączeń z polskich sieci GSM ominęliśmy w ten sposób barierę w postaci tzw. numerów Premium, na które operatorzy nakładają blokady dla planów abonamentowych. Wielokrotnie w przyszłości kontaktowaliście się z nami na Facebooku z pytaniem o niedostępność infolinii przy numerze z tzw. gwiazdką. Nowy numer usuwa ten problem i ułatwia dostęp do pomocy technicznej AZ.pl.

NOWY, UNIWERSALNY NUMER INFOLINII AZ.PL – 570 510 570

Drugą, niezmiernie ważną zmianą z perspektywy klientów jest inny model rozliczania połączenia. Wcześniej połączenie było realizowane zgodnie ze stawką operatora dla połączeń niestandardowych. Dla nowego numeru połączenia rozliczane są w ramach bezpłatnych minut w danym pakiecie abonamentowym lub cennika w danej taryfie na kartę. Jeżeli więc korzystacie z coraz lepiej dostępnych ofert bez limitów – nie poniesiecie z tego tytułu żadnych kosztów.

Warto również przypomnieć, że od niedawna Biuro Obsługi Klienta AZ.pl poszerzyło godziny pracy. Jesteśmy dla Was dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, a także w weekendy od 8:00 do 16:00.

Masz pytania odnośnie usług w AZ.pl?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta