W odpowiedzi na wszystkie kontakty ze strony użytkowników usług AZ.pl, w październiku planujemy serię aktualizacji i wdrożeń, które usprawnią działanie infrastruktury. Zapewnią wygodniejsze korzystanie z usług oraz zabezpieczą nasze platformy. W pierwszej połowie miesiące zaktualizowane zostaną usługi Acronis Backup oraz Office 365, Certyfikaty SSL, a także struktury działania panelu pocztowego oraz administracyjnego. Dodatkowo zwiększymy poziom bezpieczeństwa infrastruktury aktualizując jej komponenty.
SPIS TREŚCI
Co się z tym wiąże?
W tygodniu od 4.10 do 09.10 oraz dnia 15.10 mogą pojawić się przejściowe trudności w działaniu panelu klienta oraz pocztowego, a także strony głównej AZ.pl i usług Office 365 czy Acronis Backup.
Jaki to będzie miało wpływ na moją pracę?
Żadne z wdrożeń nie powoduje trudności związanych z wyświetlaniem stron WWW utworzonych na hostingach AZ.pl, ani nie blokuje wysyłki czy dostarczania wiadomości e-mail.
Wdrożenia zaplanowaliśmy na godziny wieczorne lub nocne, tak aby nie wpływały na pracę użytkownika usług.
Wyjątkami są usługi Acronis Backup, których aktualizacja po stronie partnera odbędzie się w ciągu dnia (niedogodności jednak nie będą trwały dłużej niż maksymalnie 4h) . O szczegółach aktualizacji (godziny i rodzaj aktualizacji), informujemy na naszej stronie głównej oraz Facebook. Śledź więc nasze social media, aby być na bieżąco z informacjami o najbliższych wdrożeniach.
Dlaczego to robimy?
Zależy nam, aby użytkownicy usług AZ.pl byli z nich zadowoleni. Chcemy zapewnić Wam bezpieczeństwo oraz wygodę korzystania z naszych produktów. Tym samym dziękujemy za wszelkie sugestie, zaangażowanie w budowanie przystępnej dla użytkowników platformy oraz zaufanie, którym nas obdarzyliście.
Dziękujemy również za cierpliwość w okresie wdrażania zmian.
Pamiętaj również, że jeśli zauważysz niedostępność lub trudności w korzystaniu ze swojej usługi, poza wskazanymi przez nas godzinami aktualizacji systemów. Możesz zgłosić je, kontaktując się z naszą infolinią lub za pośrednictwem Messenger.